Kalendarz firmowy – jaki format będzie najlepszy?

Życie bez kalendarza wydaje się wręcz niemożliwe. Nawet jeśli nie korzystamy na co dzień z kalendarza w papierowej formie, to każdego dnia sprawdzamy najważniejsze daty i planujemy przyszłość za pomocą kalendarza w telefonie czy innego rodzaju urządzeniach elektronicznych. Nic więc dziwnego, że to właśnie kalendarz uznaje się za jeden z najlepszych gadżetów reklamowych XXI wieku. Jak spośród dostępnych rodzajów kalendarzy wybrać ten, który będzie odpowiedni dla naszej firmy i naszych klientów? 

Kalendarz książkowy 

Zarówno ten produkt, jak i kalendarz plakatowy z logo, są najczęściej wybieraną przez przedsiębiorców formą. Nic w tym dziwnego, ponieważ elegancki, a zarazem klasyczny model kalendarza książkowego w formacie A4, będzie praktycznym prezentem dla klientów naszej firmy, którzy będą mogli z niego korzystać przez cały rok! W kalendarzu książkowym oprócz planowania przyszłych wydarzeń, możemy zapisać najważniejsze dane adresowe czy informacje potrzebne nam w sprawach zawodowych lub prywatnych. 

Kalendarz plakatowy z logo 

Kalendarz plakatowy z logo, nazywany również kalendarzem ściennym, najczęściej mogliśmy zauważyć w domach naszych dziadków, gdzie w przytulnej i ciepłej kuchni kalendarz stanowił nieodłączny element wystroju. Produkcja kalendarza ściennego jest stosunkowo tania, a produkt sam w sobie stanowi naprawde dobry gadżet reklamowy. Kalendarz plakatowy z logo w pomieszczeniu często odwiedzanym to reklama, na której każdy z nich zawiesi wzrok przez co najmniej kilkadziesiąt sekund, co w większości przypadków wystarczy, aby zapamiętać nazwę oraz logo naszej firmy. 

Kalendarz wieloplanszowy 

Kalendarz wieloplanszowy stał się popularnym rozwiązaniem w ostatnim czasie. Jedna plansza obejmuje trzydzieści dni miesiąca, dzięki czemu możemy skupić się na wydarzeniach, które odbędą się najszybciej w naszym życiu. Nie jest to jednak kalendarz odpowiedni dla osób, które chciałyby umieszczać w nim własne notatki, ponieważ pod każdym dniem nie ma zbyt wiele wolnego miejsca.